poniedziałek, 28 maja 2012

CAPPUCCINO

Szczególnie polecam kawoszom, wyczuwalny smak kawy, a do tego kwaskowe wiśnie.


SKŁADNIKI
biszkopt kakaowy, zamiast łyżki maki, dodajemy łyżkę kakao.
wiśnie świeże, mrożone (ok. 0,70 dag) lub z kompotu. Ja miałam kompoty.
kisiel wiśniowy
2 łyżki mąki pszennej
0,5 l śmietanki 30%
masa śmietanowa Dr. Oetkera
okrągłe biszkopty
polewa czekoladowa
kawa cappuccino, ja dodaję łyżkę kawy rozpuszczalnej 

WYKONANIE
Biszkopt nasączamy kawą. Na soku wiśniowym i wodzie (płynu ma być 0,5 l) gotujemy kisiel z mąką. Dodajemy wydrylowane wiśnie, ja dodałam jeszcze dżem wiśniowy. Kisiel wykładamy na biszkopt.
Śmietanę ubijamy z masą śmietanową Dr. Oetkera, wykładamy na wiśnie. Na śmietanę wykładamy biszkopty zamoczone w kawie. Na wierzchu robimy zygzaki z polewy czekoladowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Google+