poniedziałek, 17 września 2012

TEST KAW COFFEA ARABICA

Dziś pragnę Was zaprosić do świata pełnego ciekawych smaków i aromatów. A to za sprawą testowanych przeze mnie kaw firmy Coffea Arabica. Testowi poddałam trzy kawy: 
-         Arabica Mocha
-         Arabica Santos
-         Arabica Excelso


Pierwszą z nich jest etiopska kawa ziarnista Arabica Mocha. Już po jej zmieleniu daje się wyczuć niemalże w całym domu przepiękny zapach kawy. A to, zapewniam Was, dopiero preludium. Po zaparzeniu zaskoczył mnie brak pływających paprochów, do których (niestety) jestem przyzwyczajona, pijąc inne „marketowe” kawy. Bukiet zapachowy wydobywający się z porcelany pozostał niezmienny i piękny. W smaku można doszukać się subtelnego posmaku czekoladowego. Nie znajdziecie w niej na pewno tzw. kwasu czy goryczy. Kawa jest bardzo delikatna i na pewno zachęca do sięgnięcia po następną filiżankę.

Arabica Excelso to kawa ziarnista z Kolumbii. Tak jak poprzednia charakteryzuje się bardzo pięknym zapachem. Również tak jak Arabica Mocha zaparza się wyśmienicie i pływających niespodzianek nie zobaczycie.  W porównaniu do poprzedniej jednak jej smak wydaje mi się bardziej stanowczy, choć mieszczący się dalej w określeniu delikatny. Jest on zrównoważony i przyjemny dla podniebienia.

Trzecia z testowanych kaw to ziarnista Arabica Santos z Brazylii. Według mnie ta kawa w porównaniu do poprzednich posiada najbardziej wyrazisty, klasyczny smak. Mimo tego jest delikatna a wydobywający się z filiżanki aromat sprawia wrażenie korzennej nuty.

Wszystkie z trzech kaw są wyśmienite, doskonałe na każdą porę dnia, dlatego też serdecznie polecam Wam kawy firmy Coffea Arabica. Po prostu musicie je mieć.

2 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Google+