środa, 22 sierpnia 2012

SAŁATKA Z OGÓRKÓW NA ZIMĘ

Przepis dostałam od cioci i od razu wypróbowałam. Sałatka wyszła smaczna, będzie zimą do chlebka i obiadu. Polecam póki sezon ogórkowy trwa.



SKŁADNIKI
ogórki ok. 3kg;
papryka 5 sztuk;
cebula 3 sztuki;
w przepisie nie było cukinii, czosnku, kopru, ale ja dodałam

ZALEWA
1,5 l wody;
1 szklanka octu;
1,5 szklanki cukru;
3 łyżki soli;
4 łyżeczki musztardy;
1 łyżeczka chilli;
1 łyżeczka curry;

WYKONANIE
Ogórki, paprykę, cukinię szatkujemy, cebulę kroimy w piórka. Składniki zalewy zagotowujemy i zalewamy warzywa. Nakładamy w słoiczki i pasteryzujemy.

9 komentarzy:

  1. Buuu żałuję, że nie zrobiłam takiej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie będę tą sałatkę robić . Mam nadzieję ,że będzie smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ile cukini dałaś na 3 kg ogórków ?

    OdpowiedzUsuń
  4. i ile trzeba pasteryzować ?

    OdpowiedzUsuń
  5. A cukinię obrać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest młoda to nie trzeba, chyba ze jest już taka wyrośnięta to lepiej obrać:)

      Usuń
  6. Ja w dużym garnku gotuje wszystko i gorące wkładam do słoików zakrecam i do góry nogami odstawiam do wystygniecia trzymają całą zimę

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Google+