wtorek, 14 maja 2013

PTASIE MLECZKO

Oto mega szybki i smaczny deser. Jeśli przyrządzimy go w pucharkach, ładnie ozdobi nasz stół. Możemy także wylać masę do płaskiego naczynia i pokroić na wzór kupnego ptasiego mleczka. Możemy również oblać go czekoladą. Deser ten powstał z myślą o konkursie na Durszlaku „Zaskocz wszystkich tropikalnymi galaretkami Winiary”.


SKŁADNIKI
2 puszka mleka skondensowanego słodzonego lub niesłodzonego;
1 galaretka Winiary pina colada;
1 galaretka Winiary blue curacao;
1 galaretka Winiary pink margarita;
1 galaretka Winiary mojito;
owoce.

WYKONANIE
Każda galaretkę rozpuszczamy w połowie ilości podanej na opakowaniu. Odstawiamy do ostudzenia. Pilnujemy, aby się nie zsiadła. Schłodzone mleko (jak lubicie bardzo słodkie desery to użyjcie mleka słodzonego) rozlewamy na 4 równe porcje. Każdą porcję mleka miksujemy z każdym smakiem galaretki. Układamy warstwami w pucharkach. Na wierzch układamy owoce i kawałki wcześniej przygotowanych galaretek pokrojonych w kostkę. Jeśli wytrzymacie to radzę odstawić na 2 godziny do lodówki, a jeśli nie to można jeść od razu po przygotowaniu.



10 komentarzy:

  1. ja uwielbiam mleczko skondensowane bardzooooo!, deserki śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ u Ciebie eksplozja wiosny :). Pieknie i kolorowo. Cudnie. No i z pewnościa smacznie. Mniam, mniam. Pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale deser! Cudowna uczta :>
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda bosko!:) dawno nie robiłam ptasiego mleczka, a to kolorowe mega kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. te kolory są rewelacyjne, smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny deser! mocno życzę powodzenia w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny deser! Mam przyjemność nominować Twój blog w zabawie Liebster blog. Tutaj znajdziesz moje nominacje i pytania http://daktylewczekoladzie.blogspot.com/2013/05/kremowe-lody-bez-jajek.html Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, zrobiłam taki deser z galaretką pinacolada, jednak dałam zwykle mleko, nie skondensowane. Jednak ścięło mi się ono pod wpływem kwasku cytrynowego, który jest w skladzie galaretki. JAk tego uniknąć? Czy mleko skondensowane (w zasadzie takie samo mleko jak zwykłe, jednak z mniejszą ilością wody) się w ogóle nie ścięło? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm trudno powiedzieć jaka była przyczyna. Z kondensowanym mlekiem wyszło ok:)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Google+