poniedziałek, 20 maja 2013

SOSY TARSMAK – TEST

Jakiś czas temu otrzymałam w ramach testu trzy sosy firmy Tarsmak. Były to: sos warzywny, pieczarkowy i red thai. Trafiła mi się gratka, ponieważ sos pieczarkowy i warzywny to nowość w szerokiej gamie oferty firmy. Pierwszy na warsztat poszedł:

SOS PIECZARKOWY



Postanowiłam podać go z pulpetami z indyka i moimi ukochanymi pampuchami. Ten wybór okazał się wielce trafny. Sos, dzięki swojemu śmietankowemu posmakowi, fajnie połączył wszystkie składniki i nadał potrawie wyrazisty charakter. Zawiera on dużą ilość pieczarek, moim zdaniem może zbyt drobnych. Nie zmienia to postaci rzeczy, że słoiczek tego sosu znajdzie na stałe miejsce w mojej szafce. Można go użyć nie tylko do mięs, ale i okrasić nim ziemniaki, makaron czy ryż. To zdecydowanie wspaniały pomysł na szybki i smaczny obiad.
Drugi testowany przeze mnie sos to:

SOS WARZYWNY



Przyrządziłam go z duszonym filetem z kurczaka, podanym z ryżem. Sos o gęstej konsystencji, ma wspaniały, pomidorowy, troszkę kwaskowaty smak. Zawiera dużo wyczuwalnych warzyw, takich jak: cebula, papryka, pieczarki i oczywiście moc pomidorów. Prócz ryżu fantastycznie współgra również z makaronami. Może być wspaniałym dodatkiem do pizzy czy zapiekanek.
Na koniec zostawiłam sobie:

SOS RED THAI



Dla testów przygotowałam specjalną – plenerową sesję. Postanowiłam użyć go jako dodatek do grillowanej piersi kurczaka. Dzięki temu udało mi się połączyć naszą rodzimą kuchnię z azjatycką. To był strzał w dziesiątkę. Dzięki przyprawom znajdującym się w sosie (goździki, chili, curry, kolendra) mój kurczak stał się najbardziej rozchwytywanym daniem na party. Ma wyrazisty orientalny smak, ale mówiąc kolokwialnie, nie wypala podniebienia. Producenci zapewniają, że doskonale komponuje się również z rybami czy owocami morza. Sprawdzi się też jako doskonały dodatek do ryżu i warzyw. Myślę, że nie tylko. Proponuję użyć go również do kanapek z wędliną. Dzięki temu w pracy będziemy mogli, choć na chwilę, odprężyć się smakując tailandzkich klimatów.

5 komentarzy:

  1. Takich sosów nie spotkałam. Zazwyczaj robię sama. Ale jest to jakaś alternatywa do potraw. Jak widzę przetestowałaś i zachwalasz, a na zdjęciach prezentują się znakomicie. Zapiszę sobie, kupię i...też spróbuję. Krys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam pieczarkowy, jest pyszny. Ja takiego nie zrobię:)

      Usuń
  2. W jakiej sieci sklepów można kupić takie sosy? Też chętnie wypróbuję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty marki Tarsmak są dostępne w sieci hipermarketów Auchan oraz w wybranych hipermarketach Tesco.

      Usuń
  3. pampuchy... uwielbiam! i to właśnie z sosem grzybowym (obojętnie z jakich grzybów) najbardziej

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Google+