niedziela, 3 marca 2013

KOKTAJL BANANOWO-KIWI

Uwielbiam różnego rodzaju koktajle, dlatego często je przygotowuję. Tym razem wybór padł na kiwi i banany. Tak przyrządzony napój nie posiada żadnych polepszaczy, konserwantów oraz białego cukru. Jest to dla mnie bardzo ważne. Mój koktajl polecam wszystkim chcącym wskoczyć w ocean witamin. Robi się go w ekspresowym tempie a smakuje wybornie.


SKŁADNIKI
2 szt banana;
2 szt. kiwi;
duży jogurt naturalny;
ewentualnie syrop z agawy lub miód.

WYKONANIE
Kiwi i banany obieramy. Miksujemy je blenderem. Dolewamy jogurt i wszystko dokładnie mieszamy. Aby koktajl był bardziej słodki proponuję dodać odrobinę soku z agawy lub łyżkę miodu. W celu osiągnięcia bardziej wyraźnego smaku możemy dodać sok z połowy cytryny. Pyszny i zdrowy koktajl gotowy!


13 komentarzy:

  1. Bardzo fajny koktajl. Muszę wypróbować przy nabjliższej okazji. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne połączenie, a do tego samo zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio koktajl robiłam chyba w lato;) super!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam kiwi , mam banana i nie zawaham się go zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. również uwielbiam wszelkie koktajle, świetnie zastępują jogurty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. solidna dawka energii, podana w super oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeden z moich ulubionych! czasem zamiast nabiału (jogurt czy mleko) daję sok owocowy, też pycha

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie super i wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koktajl na dobry początek dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurna, chyba większość znanych mi blogerów się na mnie uwzięła.- Widzę tylko te koktajle, smoothie, i inne pyszności z kiwi i ślinię się okrutnie. Idę później do sklepu, a po rozpakowaniu zakupów w domu orientuje się, że zapomniałam kiwi...Masakra!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Google+