środa, 5 grudnia 2012

HERBATY COFFEETEA

Podróży herbacianych ciąg dalszy. Dziś zabieram Was do sklepu internetowego coffeetea.pl. Znajdziecie tam ogromny wybór zarówno pysznych herbat, jak i smacznych kaw. Ja miałam okazję degustować między innymi malinową herbatkę owocową. Ma ona cudowny zapach malin, intensywnie czerwony kolor i ciekawy, kwaskowaty smak. W zaparzonej filiżance na pewno znajdziecie całe owoce malin, aronii i rodzynek.


„9 Skarbów Chin” to następna herbata poddana testowi. W jej skład wchodzi dziewięć herbat zielonych, czerwonych i białych. Znajdziecie w niej również plasterki truskawki, ananasa i kwiat słonecznika. Kompozycja taka daje bardzo delikatny, herbaciany posmak z wyraźnie wyczuwalnym smakiem owoców. Następna to herbata biała. Jest to rzadka herbata z prowincji Fuijan, składająca się z długich i skręconych najmłodszych listków herbacianych. Ma delikatny, ale wyrazisty smak. Przeciwdziała powstawaniu zmian nowotworowych, opóźnia proces starzenia oraz obniża zawartość złego cholesterolu.
Dzięki coffeetea.pl miałam okazję spróbować kwitnącą herbatę Lichee Jaśminową. Wielokrotnie widziałam ją na zdjęciu i byłam bardzo ciekawa jej smaku. Ma ona ręcznie zwijane na kształt truskawki listki herbaty. W środku tego kłębuszka ukryty jest kwiat Lichee, który rozwija się po zaparzeniu. Herbata ta ma delikatny, jaśminowy smak. Można ją zalewać trzy razy bez utraty smaku. Cudnie wygląda a ów rozwinięty kwiat działa stymulująco na nasze zmysły.
Po tylu próbach i smakach można by zadać pytanie: która z nich jest najlepsza?
Uwierzcie mi, to jedno z najtrudniejszych pytań. Mnie przypadła do gustu herbata biała i 9 Skarbów Chin. Mąż zapijał się herbatką malinową a koleżanka Kasia wprost „odpływała” przy smaku Lichee Jaśminowej. Jeśli chcecie umilić sobie czas przy dobrej herbacie, koniecznie musicie odwiedzić coffeetea.pl, znaleźć coś dla siebie i zamówić. Rozkosz gwarantowana.

1 komentarz:

  1. Mmm, ale pyszna musiała być, uwielbiam herbatki zawsze i wszędzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Google+