czwartek, 6 grudnia 2012

ZUPY BABCI ZOSI

Przed świętami każdej pani domu brakuje czasu na stanie przy garach i gotowanie obiadków. A jeszcze wymyśl i ugotuj coś, co będzie smakowało wszystkim domownikom. Dlatego zaproponuję Wam gotowe zupy firmy Sys. Trzeba zacząć od tego, że są one produkowane z naturalnych składników. Nie znajdziemy więc w nich chemicznych polepszaczy. Warzywa pochodzą z własnej uprawy, co jest bardzo istotne. Na każdym kartoniku znajduje się opis, jak przygotować zupkę. Oczywiście można ją potraktować jako bazę i na jej podstawie przyrządzić coś wedle własnego gustu. Jedno opakowanie przeznaczone jest na 2 osoby.


ZUPA CEBULOWA
Przyrządziłam ją według opisu na opakowaniu. Gotowała się 20 minut, po tym czasie zupkę zmiksowałam i dodałam śmietankę. Podałam ją z grzankami. Już podczas gotowania unosił się w kuchni intensywny aromat cebuli. Smak zupy cebulowej okazał się delikatny. Myślę, że zasmakowałaby ona wszystkim, także Francuzom, którzy, jak wiadomo są jej smakoszami. Mojej rodzinie również smakowała i bardzo nas rozgrzała.


KAPUŚNIAK
Za radą babci Zosi, przygotowałam ją dodając do suszonych warzyw ziemniaki i wędzoną kiełbasę. Wszystko gotowałam 25 minut. Muszę przyznać, że jestem zwolennikiem wściekle kwaśnego kapuśniaku. Ten zaś, moim zdaniem, bardziej przypominał mi zupę, która w moich stronach nosi nazwę pazibroda. Przygotowuje się ją na bazie kapusty białej, słodkiej. Tak czy inaczej fajnie było posmakować kapuśniaku babci Zosi. Była smaczna a dodatek ziemniaków i kiełbasy sprawił, że i bardzo sycąca.
Na pewno będę wracać do tych zupek. Trzeba nadmienić, że firma Sys produkuje także wiele innych smaków zup i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Ja zapewne spróbuję grzybowej i pomidorowej, a mąż mówi głośno o grochowej i żurku. Nie zawsze mam ochotę lub czas na poświęcenie się gotowaniu, więc taka domowa zupa na pewno się przyda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Google+